TimeTell Plaza – Release Notes
Bij iedere update van TimeTell worden er Release Notes vrijgegeven met een overzicht van alle aanpassingen in de software.
De Release Notes zijn verhuisd naar de Support Portal
De TimeTell Support Portal
De Support Portal is speciaal ontwikkeld voor functioneel applicatiebeheerders. Hier kunnen zij terecht met al hun vragen:
- Handleidingen
- Release notes
- Helpdesk tickets indienen en volgen
- Kennisbank met veelgestelde vragen
- Installatie bestanden ten behoeve van TimeTell software-updates. (Voorheen te vinden in de Downloadsectie.)

Heb je vragen? Wil je meer weten?
Sales – Accountmanager
Neem contact op met je accountmanager/de afdeling sales voor vragen over licenties of uitbreidingen.
070 – 3114811
sales@timetell.nl
Helpdesk
Neem contact op met de Helpdesk voor verstoringen, functionele vragen, wijzigingsverzoeken.
070-3114810
helpdesk@timetell.nl
Planning
Neem contact op de afdeling Planning voor inplannen van consultancy of vragen daarover.
070 – 3114811
planning@timetell.nl