TimeTell Plaza – Handleidingen
Van iedere TimeTell module is er een handleiding evenals een algemene handleiding en een F.A.Q-document.
De handleidingen zijn verhuisd naar de Support Portal.
De TimeTell Support Portal
De Support Portal is speciaal ontwikkeld voor functioneel applicatiebeheerders. Hier kunnen zij terecht met al hun vragen:
- Handleidingen
- Release notes
- Helpdesk tickets indienen en volgen
- Kennisbank met veelgestelde vragen
- Installatie bestanden ten behoeve van TimeTell software-updates. (Voorheen te vinden in de Downloadsectie.)

Heb je vragen? Wil je meer weten?
Sales – Accountmanager
Neem contact op met je accountmanager/de afdeling sales voor vragen over licenties of uitbreidingen.
070 – 3114811
sales@timetell.nl
Helpdesk
Neem contact op met de Helpdesk voor verstoringen, functionele vragen, wijzigingsverzoeken.
070-3114810
helpdesk@timetell.nl
Planning
Neem contact op de afdeling Planning voor inplannen van consultancy of vragen daarover.
070 – 3114811
planning@timetell.nl