TimeTell Plaza – Release Notes

Bij iedere update van TimeTell worden er Release Notes vrijgegeven met een overzicht van alle aanpassingen in de software.

De Release Notes zijn verhuisd naar de Support Portal

De TimeTell Support Portal

De Support Portal is speciaal ontwikkeld voor functioneel applicatiebeheerders. Hier kunnen zij terecht met al hun vragen:

  • Handleidingen
  • Release notes
  • Helpdesk tickets indienen en volgen
  • Kennisbank met veelgestelde vragen
  • Installatie bestanden ten behoeve van TimeTell software-updates. (Voorheen te vinden in de Downloadsectie.)
Support Portal Startpagina

Heb je vragen? Wil je meer weten?

Sales – Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager/de afdeling sales voor vragen over licenties of uitbreidingen.
070 – 3114811
sales@timetell.nl

Helpdesk

Neem contact op met de Helpdesk voor verstoringen, functionele vragen, wijzigingsverzoeken.
070-3114810
helpdesk@timetell.nl

Planning

Neem contact op de afdeling Planning voor inplannen van consultancy of vragen daarover.
070 – 3114811
planning@timetell.nl

Contactformulier

Naam
Scroll naar boven