TimeTell Plaza – Handleidingen

Van iedere TimeTell module is er een handleiding evenals een algemene handleiding en een F.A.Q-document.

De handleidingen zijn verhuisd naar de Support Portal.

De TimeTell Support Portal

De Support Portal is speciaal ontwikkeld voor functioneel applicatiebeheerders. Hier kunnen zij terecht met al hun vragen:

  • Handleidingen
  • Release notes
  • Helpdesk tickets indienen en volgen
  • Kennisbank met veelgestelde vragen
  • Installatie bestanden ten behoeve van TimeTell software-updates. (Voorheen te vinden in de Downloadsectie.)
Support Portal Startpagina

Heb je vragen? Wil je meer weten?

Sales – Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager/de afdeling sales voor vragen over licenties of uitbreidingen.
070 – 3114811
sales@timetell.nl

Helpdesk

Neem contact op met de Helpdesk voor verstoringen, functionele vragen, wijzigingsverzoeken.
070-3114810
helpdesk@timetell.nl

Planning

Neem contact op de afdeling Planning voor inplannen van consultancy of vragen daarover.
070 – 3114811
planning@timetell.nl

Contactformulier

Naam
Scroll naar boven