TimeTell Plaza
Welkom op TimeTell Plaza! Dé informatiebron voor TimeTell applicatie beheerders. Hier vind je een breed scala aan praktische informatie voor (de optimalisatie van) het beheer en gebruik van TimeTell.
Welkom op TimeTell Plaza!
TimeTell Plaza is de informatiebron voor TimeTell applicatie beheerders. Hier vind je een breed scala aan informatie om het gebruik van TimeTell binnen jouw organisatie te optimaliseren. Denk aan:
- Brochures
- Webinars
- Informatie over migratie naar TimeTell Online
- Waar kan ik terecht met mijn vraag? Een overzicht van de contactgegevens van TimeTell.

De nieuwe TimeTell Support Portal voor beheerders

De Support Portal is speciaal ontwikkeld voor functioneel applicatiebeheerders. Hier kunnen zij terecht met al hun vragen:
- Helpdesk tickets indienen en volgen
- Kennisbank met veelgestelde vragen
- Handleidingen
- Release notes
- Installatie bestanden ten behoeve van TimeTell software-updates. (Voorheen te vinden in de Downloadsectie.)
Downloadsectie is komen te vervallen
In de Support Portal zijn nu ook de Handleidingen, Release notes en installatiebestanden te vinden, hiermee is de downloadsectie overbodig geworden en opgeheven. De link (url) van de downloadsectie verwijst nu door naar de Support Portal.
Praktische informatie
Je vindt de Support Portal hier: support.timetell.nl De inloggegevens zijn per mail verstuurd door de Helpdesk.
De Support Portal is altijd ‘open’. De Helpdesk medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 9u – 12:30u en 13u – 17u.
Heb je vragen over de Support Portal of heb je geen inloggegevens neem dan contact op met de Helpdesk via 070 311 48 10 of helpdesk@timetell.nl
Nieuwe applicatiebeheerders volgen de TimeTell Cursus

Voor alle nieuwe beheerders
De TimeTell cursus is verplicht voor alle nieuwe of toekomstige gebruikers die binnen hun organisatie verantwoordelijk zijn voor het beheer van TimeTell of beheerdersrechten hebben zoals functioneel applicatiebeheerders, key-users en (hr-)managers.
Belang van de cursus
Tijdens de cursus voorzien wij je van alle benodigde kennis en vaardigheden om jou zoveel mogelijk zelfvoorzienend te maken in het gebruik en beheer van TimeTell. Daarnaast ben je na het volgen van de cursus in staat om jouw collega’s bij te staan in het dagelijkse gebruik van de software. Nadat je de cursus succesvol hebt doorlopen sta je bij ons geregistreerd als applicatiebeheerder en ben je geautoriseerd om contact op te nemen met onze Helpdesk mocht dat nodig zijn.
Bekijk onze webinars en leer snel meer over de mogelijkheden van TimeTell

Ingegeven door de lockdown zijn wij gestart met het geven van webinars. Diverse onderwerpen zijn de revue gepasseerd:
- Rapport module
- Koppel module
- TimeTell Online
- Declaratie module
- Planning module
- Nieuwe releases
Alle webinars kun je terugkijken hier op TimeTell Plaza via onderstaande knop of het menu bovenaan deze pagina.
Heb je vragen? Wil je meer weten?
Sales – Accountmanager
Neem contact op met je accountmanager/de afdeling sales voor vragen over licenties of uitbreidingen.
070 – 3114811
sales@timetell.nl
Helpdesk
Neem contact op met de Helpdesk voor verstoringen, functionele vragen, wijzigingsverzoeken.
070-3114810
helpdesk@timetell.nl
Planning
Neem contact op de afdeling Planning voor inplannen van consultancy of vragen daarover.
070 – 3114811
planning@timetell.nl